Het is bijna zover - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wiari - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wiari - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Arina

Blijf op de hoogte en volg Wiari

11 November 2014 | Nederland, Rotterdam

Hola,

Zo nog een paar dagen en we gaan echt beleven hoe het op Cuba is.

Voor de meeste van ons is het vandaag de laatste werkdag, behalve de meest relaxte van de groep, Anton, die is al vanaf vrijdag heerlijk van zijn vakantie aan het genieten, ssstt niet te hard zeggen want onze bikkel Frans, die moet zelfs donderdag nog werken, tja verschil moet er zijn, iets met werkpaarden en sierpaarden was het geloof ik.

De dames zijn nog aan het bedenken wat allemaal wel mee moet en wat niet, dus daar maken we stapels van, maar dan moet het ook nog in de koffers passen, pfff wie heeft een max van 20 kg bedacht?? Lang leve de vaccuum-zakken dan kan je er meer in gepropt krijgen, maar het gewicht blijft dan weer wel hetzelfde. Keuzes, keuzes, keuzes. Tja misschien is alleen een zwembroek voor de mannen voldoende, zodat de dames meer ruimte hebben? Hmm nee das misschien toch niet zo handig.

Ondertussen hebben we wel de taak-verdeling voor de heren rond;
1. Frans is de chauffeur
2. Wim is de navigator
3. Anton is de reisleider (met andere woorden hij moet Gerda, Gerda & Arina vermaken/verzorgen en entertainen in de auto als we aan het rondreizen zijn, dus ja dat hij dan een paar dagen langer vakantie heeft dat is dan ook wel weer logisch.)

Taakverdeling voor de dames? Uuuhh geen?

Maar ik denk dat het allerbelangrijkste voor ons allemaal is, dat zodra we op het vliegveld zijn we ontzettend genieten van deze vakantie, waarover we ooit in 2004 hebben gezegd dat we deze reis zouden gaan maken, en nu...........opeens is het zover.

Maar hoe het allemaal echt gaat? Geen idee we gaan jullie proberen zoveel mogelijk op de hoogte te houden van onze belevenissen. Maar of dat ook werkelijk gaat lukken? Het internet gebeuren op Cuba is net ff wat anders dan bij ons, maar we gaan het in ieder geval proberen.

Hasta la vista,

Gerda, Frans
Gerda, Anton
Wim & Arina

• 11 November 2014 - 11:38

Albert:

Spannend maar lijkt me erg leuk. Succes verder met de voorbereiding en op naar het eerste verslag vanaf Cuba.

• 11 November 2014 - 12:06

Freek&Connie:

Wij wensen jullie een supergave, ervaring-rijke, maar bovenal gezellige en relaxte tijd in Cuba!
    En tja.... wij blijven hier want de economie moet nu ook eenmaal in NL blijven draaien :).
    Diviértete y disfruta!!

• 11 November 2014 - 13:27