Dag 3 Vinales - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wiari - WaarBenJij.nu Dag 3 Vinales - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wiari - WaarBenJij.nu

Dag 3 Vinales

Door: Arina

Blijf op de hoogte en volg Wiari

23 November 2014 | Nederland, Rotterdam

Ook deze dag weer begonnen met een lekker Cubaans ontbijtje, waarna het koffer sleuren begon om te vertrekken naar ons 2de hotel in Vinales. We hebben Frans natuurlijk extra in de watten gelegd want dat in onze chauffeur hier en dat doet tie helemaal prima.

Onderweg besloten dat het wel heel erg leuk zou zijn om de toeristische kustroute te nemen...... om te beginnen hebben we geen kust gezien en ten tweede was de weg op sommige plaatsen zo slecht dat je niet harder kon rijden dan stapvoets omdat anders je nieren een eigen leven gingen leiden op een heel andere plek in je lichaam dan waar je ze wil hebben.

Tot groot plezier van Gerda (van Toon) zijn we onderweg nog even gestopt om een stukje survival te doen op weg naar een waterval. Echt waar ze heeft de hele route met een grote glimlach gelopen of was het een grimas. Hihi hoedanook de waterval was supermooi en de dames hebben nog even lekker met hun voetjes in het water gestaan. De mannen niet want die waren bedolven onder schoenen, rugzakken en camer´s van de dames.

Aangekomen bij onze overnachtingslocatie Dari Y Tuti bleek ook dit weer een schitterende locatie te zijn. Maar Cuba is Cuba en helaas was het toilet in de derde kamer stuk dus Wim en Arina slapen een stukje verderop wat ook heel goed is.

Het avondeten is ook prima. Verwacht niet datgene wat je thuis eet maar het smaakt echt allemaal goed.

De avonden in Cuba vallen heel snel zo ook onze oogleden want rond 10 uur is iedereen toch wel van plan lekker de kamer op te zoeken. Wat we dus ook gedaan hebben.

• 23 November 2014 - 03:10

Dennis, Lynn En An :

Wat een leuke reisverslagen weer. Waren er dit ook ook aapjes
    bij de waterval? Hoe is het weer? En Lynn wil
    heel graag foto's zien. Jullie genieten er echt van
    zo te lezen. Liefs van ons

• 23 November 2014 - 12:34

Albert:

Weer een leuk verslag, leef helemaal mee, top. En Frans de chauffeur in hart en nieren, of je nu rijdt in Europa of aan de andere kant van de wereld, het maakt allemaal niet uit.

• 23 November 2014 - 15:18

Claudia, Fabrizio, Marleen En Marines:

Klinkt allemaal helemaal super tot nu toe! Ben blij dat jullie het goed maken, en ik hoop jullie allemaal heel en uitgerust terug te zien! Met ons gaat ook alles goed hier. Nog een hele fijne vakantie allemaal en geniet ervan! Gr. Ons

• 23 November 2014 - 20:05

A.VROON:

HALLO VAKANTIEGANGERS ZO TE HOREN GAAT GAAT HET WEL GOED IS GERDA DE KLEIN AL UIT HAAR DROOM ONTWAAKT? GENIETEN JULLIE MAAR LEKKER HOOR!HIER IS ALLES OOK GOED.
    VEEL PLEZIER NOG MET ELKAAR!